1:a April

Jag vet det var igår. Själv så blev jag inte lurad men vi hade grymt kul i klassen när vi lurade vår lärareXD han är virrig som bara den o har inte koll på någonting egentligen. Aa förutom matte som han undervisar i då såklart. I alla fall så lurade vi honom rejält o kul som han är så försökte han luras tillbaka men han lurades dock inge vidare med det;)

Han som vi har i matte tillsammans med en annan är våra mentorer och för att fjäska med em för att de är så snäll så fick de påskägg av oss före lovet:P Uppskattat var det helt klart! hehe..

Godis är jag så grymt sugen på.. Men har lovat mig själv att ha godislöfte nu ett tag framöver för man vill ju se okej ut inför beach 08;p

Det där sista lät töntigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0