Goddag!

Så var man hemma från Polen! Det har varit roligt och det ha rinte direkt varit sämre bara för att vädret varit så fruktansvärt underbart.

Har dock lite panik nu för tillfället.. Eftersom att man varit borta är det en miljard grejer man har missat som jag måste göra. Kan inte förstå hur jag ska hinna. och körövningarna bli även fler och fler för snart drar de årliga vårkonserterna igång. Det blir i och för sig kul,  men för tillfället känns det lite tungt..

Bilder har jag tagit från Polen med. Bara ett fåtal dessutom och då är motiven oftast färgglada hus, vackra blommor och utsikter, för det är de motiven som jag tycker gör liv till bilder.

Nu måste jag dra iväg och börja öva inför engelskaredovsningen som ska vara imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0