Godmorgon!

Jag brukar inte vara skrytig av mig men jag måste säga att det var grymt härligt att få sova ut. Vaknade för en halvtimme sedan så jag behöver knappast skynda mig för att hinna ta mig till lektionen idag som börjar elva. Har läst lite nyheter om vad som hänt i veckan och man börjar ju fundera en del när man läser vissa saker.

Till exempel som att vi helt klar lever i ett bra land. När vi till exempel ska ha val så känns det självklart för oss att det ska gå till på ett rättvist sätt, utan fusk och utan att någon dör. Men så är det absolut inte i alla länder. Man kan ta både Zimbabve och Nepal som exempel.

I Zimbabve hade min familj förresten ett fadderbarn innan. Men nu har han blivit för gammal så nu har vi ett nytt fadderbarn. Det känns lite duktigt att ha ett fadderbarn, även om det inte hjälper extremt mycket så gör det ändå något. Jag säger som det stod på de där sparbössorna som fanns på McDonald's där ma kunde lägga pengar;

'' Ingen kan göra allt men alla kan göra något''

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodMorgon!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 09:25:40
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0