Godmorgon!

Igår blev det inget bloggande. För då spelade jag KM!

KM= Klubbmästerskap.

I badminton såklart. Det var jättekul och som vanligt tog det hur lång tid som helst. Men spelar man 8 matcher på en dag så tar det tid. Jag var i hallen på morgonen till halv nio och när jag såg på klockan efter sista matchen var klockan också halv nio. Det tar tid helt enkelt.

Kul var det i alla fall! Det blev några vinster och några förluster. Jag kan nu se mig som etta i sjuttonårsklassen, fast vi var i och för sig bara tre med. Och trea blev jag i seniorklassen för damer. Där var vi inte heller många. ( 6 stycken)

Det var en trevlig dag med många roliga händelser och matcher. Mellan matcherna var det skratt och kortspel som gällde. Det är lite trevligt. Mamma sprang omkring och tiggde pengar med. Till blommor som de äldre tränarna ska få.

KM är alltid speciellt. Man blir så nervös när man blir tvungen att möta klubbkompisar. Alla vet varandras svagheter så matcherna blir knäppa. Alla slår på varandras svagheter, så så väldigt bra spel brukar det ju inte direkt bli.. hehe men kul är det ;)

Vad har annars hänt i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0