Hockeymatch

Och nu gjorde visst HV mål igen. Plötsligt leder det med 5-2. Sist jag kollade stod det 2-0 till Linköping. Jag känner att jag inte riktigt hänger med i sportens värld.

Appropå sport så var jag och tränade tidigare idag. Det var jättekul idag! Vi var bara 7 stycken idag så det blev lite matcher. Det känns som om man börjar få tillbaka lite av sin form sedan före man var sjuk och då känns det bra. Till sommaren ska jag försöka börja springa igen. Det är grymt bra för konditionen. För figuren med dessutom men det är konditionen jag vill ha mest. Sedan att det är bra för kropp och själ förutom att det är bra konditionsträning kommer då på köpet.

löpning har jag hatat tidigare i mitt liv. Numera tycker jag det dock är avslappnande även om det tar emot och är jobbigt ibland. På det stora hela är det dock trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0