Home again

helgen har alltså tillbringats i staden Uppsala. Det var jättekul såklart!

Några matcher blev det och det var många framgångar för hela klubben. I badminton spelar man i tre kategorier; singel ( en spelare) dubbel ( två spelare)  och mixed ( en tjej och en kille). I singel gick jag ur gruppspelet ( poolen) men förlorade sedan i åttondelsfinal. I dubbel och mixed förlorade vi första matchen direkt så där blev det bara en match i vardera klassen. För resten av tellusspelarna gick det med bra. En gick det så bra för så hon har väl knappt börjat åka hem än. Hon och hennes familj kommer vara hemma väldigt sent har jag en känsla av.

Några bilder att visa har jag inte än men efter polenresan kan det bli några stycken. Lite shopping hanns också med till och med dessutom så lite bilder på vad som köptes kan få komma med.

Imorgon sker då nästa resa. Till Polen den här gången. Det känns spännande och kul. Först ska jag bara överleva dagen. Svenskaprov är det på förmiddagen.

Nu har jag bara sådan lust att gå ut och gå. Solen strålar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0