Home sweet home

Så var man hemma igen då. Nu på morgonen har jag då skrivit en engelskauppsats och sedan hade vi nöjet att få ha en halvtimme kemi med. Men nu är ajg alltså hemma igen. Måste dock gå tillbaka igen sedan för jag ska ha en lektion till men den är inte förrän halv tre. Dans är det då.

Den här dagen är helt klart lyxig. Men så ska det vara ibland tycker jag ;) Det var tur att det var så mycket hål idag för jag måste packa både till Polenresan och till Uppsalaresan. Uppsala ska jag ju åka till imorgon och jag är hemma till söndagkväll. På måndag åker jag sedan till Polen så någon packning hinner jag inte packa på söndagen, eller måndagen heller för den delen. Prov har jag till på måndag med. och till imorn.

Blä vad mycket.

Nu ska jag äta.

image16
(jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0