Imorgon: Fredag

Tiden går så knäppt fort. svish! säger det så är veckan ( nästan slut) helgen kommer gå fruktansvärt snabbt för det är alltid roligt att åka iväg och spela badminton :) I Love it!

Fast antagligen kommer jag bara att fås pela på lördagen för chansen att jag går vidare är inte så stor om man säger så. Motståndet är i princip omöjligt för min del så vinner jag åtminstone en match så är jag nöjd med det. Jag får heja på de andra i Västgötalaget så länge. Och speciellt på alla från Tellus ( den klubben jag spelar i)

Vi är sex stycken från Tellus som är med i år. Rekord. Första gången vi var med överhuvudtaget var för tre år sedan. Då var det en med. Året efter var det 2. Året efter det 3. Och nu är vi alltså 6 stycken! Lite av en sensation.

Har jag inget att göra på fredag så kan jag säkert hitta några shoppingmöjligheter. Uppsala är ju en aning större än Ulricehamn om man säger så, så det kan inte bli så himla svårt.

Till HM vill jag. Och någon bokhandel. Har inga block kvar i skolan. Just nu skriver jag ett block till alla ämnen. Det kallar jag osmidigt. Så mer block får det alltså bli att köpa.


Ett par chinos skulle inte vara helt fel..

Kommentarer
Postat av: Joanne

Välkommen till Uppsala!
Kolla in H&M imorrn du, dom ska tydligen ha clubdag då!
10% procent på allt!

2008-04-17 @ 17:44:28
URL: http://joannesboudoir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0