Polen

Jag ahr kanske nämnt det i förbifarten lite snabbt och det som ska hända är alltså att jag ska på körresa till Polen på måndag. Det blir spännande. Har aldrig varit i Polen och att besöka ett nytt land är alltid spännande och roligt. På måndag klockan fyra ska bussen gå från skolan så då bär det av! Stressigt värre. Hinner knappt komma hem från Uppsala förrän jag ska resa vidare igen.

Men det är kul samtidigt!

oooo.. nu kom jag på en sak.. På vägen hem från uppsal brukar vi åka förbi en godisaffär som skryter om att den är Sveriges största. Kanske kan det bli ett stopp där? Gott i så fall ;)


candy canes
( flick.com, SpacePotato)


Mums.. Godis alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0