Utan civilisation?

I en stad som Ulricehamn finns inte mycket shoppingmöjligheter. Inte heller nöjesmöjligheter. Men gillar man skog och lugn är det en bra stad. Jag uppskattar det stundtals. Igår var en sådan dag då jag gjorde det. Då var jag ute på en liten promenad i skogen. Mitt hus ligger typ tjugo meter från skogen fast att jag ändå bor i stan. Så dit tog jag mig en tur igår.

Att promenara är något som jag ( inte) alltid uppskattat. Nu älskar jag det. Tycker det är avstressande och fridsamt. Jag hade nog passat bättre som pensionär än som 16-åring tror jag. I alla fall uppskattar jag liknande saker i livet som en äldre gör;) Om man syftar till lugna promenader alltså.

image12

image13

Tittut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0