Vårväder

Har nu tillbringat ett par timmar ute  solen. Gick en promenad runt stan, vilket i och för sig går snabbt eftersom Ulricehamn som jag bor i inte är så himla stort. Fint var vädret i vilket fall. Hann till och med in en sväng i den lilla lokala klädaffären Impact. Det fanns en del fint där. Jag får gå dit imorn tänkte jag för sedan stängde det eftersom jag inte kom dit förrän 2 minuter i 6.

Är lite sur med. Halsen är ond så jag måste skippa träningen:( surt..

menmen det är väl sånt som händer. Tur att jag i alla fall inte ska hitta på värsta nöjet i helgen så det hade blivit jobbigt på grund av halsen. Jag ska bara vara hemma har jag tänkt. Och M kommer ju hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0