Fem veckor.

I fem veckor har jag nu jobbat. men nu är det slut på jobb. Det känns bra. Det är jobbigt att jobba. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu framöver. Får väl sova ut i alla fall. För jag är ganska trött. Jag skulle behöva träna med. Men det orkar jag bara inte idag. En skogspromenad däremot hade egentligen inte varit helt fel. Jag hade en tanke om att jag skulle traska ner till stan för att lämna små lappar. Det låter lite flum. Men jag vet inte hur jag ska förklara det närmare. Nu kom jag på en underbar ide. Gå ner till stan. Ha med mig lappar. Plus kameran. Så jag kan gå ner till sjön sedan. Ta foton. men först köpa gottis. I form av Mariannelundsgodis. Det är grejer det. Just idag säljer de här i Ulricehamn. Det är typ en stor sensation här idag. För mig. Annars händer inte mycket här.


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0