God afton!

Skolan har ju dragit igång nu igen. Igår om man ska vara exakt. Kul ibland. Kanske. Man hade velat ha lov lite längre om man säger så. Det hade varit skönt. Snart ska jag gå och träna och det blir ju skoj:) Det är alltid kul att träna:) Träffa alla vänner. Bli svettig. Härlig kombination alltså.

I skolan hade vi en lång förmiddag idag. Först fysik. Därefter Matte. Så långt är allt bra. Men sedan var det engelska. Blä. Jag är verkligen mer åt naturhållet. Därför borde det ju vara helt naturligt att jag skulle välja något mer naturanpassat som tillval. Men nej. Det blev spanska. Steg 1. Hoppas det är lätt. Det vore så mycket bättre då. Det ska faktiskt bli lite spännande med ett nytt språk ändå. Imorgon börjar jag med det. Nu kan jag inte välja till det minsta lilla på schemat. Jag går i skolan tio i åtta till fyra nästan varje dag. Utan håltimmar. Snacka om många lektioner.. jaja. Jag överlever nog.


( Jag )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0