Godmorgon!

Vuxna persone ri ens omgivning brukar undra om man gör någonting i skolan nuförtiden. De tycker bara vi har sovmorgon hela tiden.. Det har man. Inte hela tiden dock.. Idag har jag i alla fall sovmorgon och hade det inte varit för att jag är så fruktansvärt ambitiös ( läs; rastlös) och valt till Spanska 1 som en extragrej på mitt redan överfulla schema så hade jag haft ännu längre sovmorgon:P jaja.. Det känns bättre att lära sig mer om ett språk än att sova. Jag vaknar ju ändå tidigt i vilket fall.

Spanska blir det alltså idag. Förhoppningsvis. Förra veckan var det ingenting. Enligt förhoppningsvis säkra källor så ska det dock bli av ändå idag. Hoppas det blir sköj i alla fall..

Vad gör resten av alla därute idag då?


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0