Helg.

Helgen har varit ypperligt trevlig. Den spenderades på ett sommarställe utanför Trosa. Fast sommarstället är inte mitt utan en kompis fasters. Det var väldigt trevligt. 7 stycken var vi. Vädret var fint. Vi åt tacos. Lekte med syrsor. Både i plast och riktiga. Åkte båt gjorde man. Och knaprade på Smartis. På vägen köpte jag polkagrisar i Gränna. De har jag ännu inte ätit upp. Jag vill tillbaka. För det var så härligt.






( Jag )

Min kamera var med. Det är roligt att fota. Spelar roll om bilderna blir proffsbilder. Man kommer ju kunna sätta känslor till dem ändå. När jag blir gammal ska jag kolla på gamla bilder en tredjedel av dagarna. En tredjedel ska jag sova. och sen ska jag baka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0