Lite ny design.

Jag är rädd för tekniska saker. prylar som behöver ström till sig. Man kan få ström i sig och dö. Eller så fungerar inte prylen. Då blir jag sur och förbannar mig själv för att jag är så jävla dålig på allting i hela världen och det finns inget som jag kan. Ibland fungerar det jag vill. Som idag. Eller i alla fall nästan. Jag har lyckats pilla lite med designen. Inget överväldigande. I vilket fall känns det kul att klara av någonting lite grand. Nu har jag i alla fall försökt samt trixat mig fram på egen hand. Lite nöjd är jag allt. Men jag vill göra så himla mycket mer. Det vill jag alltid. Jag blir nästan aldrig nöjd. Inte riktigt helt. Det får duga tills vidare. Så är det med det mesta. Ibland går det. Ibland inte. Jag får kämpa på helt enkelt. Det behöver vi alla ibland. När det gäller tekniska grejer så känns det dock som om ingenting funkar direkt för mig. Får alltid prova allt fyra gånger innan resultat. Men det kanske bara känns så för att jag är så förbannat otålig av mig. Kanske.


( Jag )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0