Måndag.

Nu är jag hemma. Har idag varit i skolan hela dagen ungefär. En hel del lite småroliga lektioner var det idag. Fysik bland annat. Blä säger nog många till det;) Nej men ärligt, jag gillar det mesta just nu och det kan ju bero på att vi inte riktigt kommit igång med någonting än. Direkt efter skolan gick jag till träningen. Idag höll den på i två och en halv timme så det var ganska länge. Efter det var det till att bege sig hemmåt. Och här är jag nu. Ätit har jag med. Nyttigt dessutom. Inte illa för att vara mig. Hehe..  Jag tänkte jag skulle göra ett försök att åtminstone helhjärtat satsa på nyttigheter när det gäller vardagarna. Sedan kan man ju kanske lyxa till det på helgen om man har lust. Det lär ju jag ha om man säger så..

Dagens blomma får bli en rosa ros för den är så söt. Så det så.


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0