Öland.

Vadå att jag är en rastlös prick. I fredags åkte jag och M till öland. Det har varit en underbart mysig helg. Han har inte fått någon semester i sommar och därför har vi inte heller kunnat åka iväg på någonting tillsammans någon längre perioder. Men nu slog vi till och åkte till Öland och bodde på hotell i Borgholm två nätter. Helt underbart.

Någonting som vi gjorde var att åka till Långe Jan på Ölands södra udde;



Jag kan erkänna att vädret inte direkt var på topp;)

Det regnade..

 
..och blåste..

..ganska mycket.


Vi besökte Borgholms slott också. Där regnade det med.


I alla fall nästan hela tiden.

 
När vi lämnade parkeringen glodde en hund på oss;P


 I bilen regnade det i alla fall inte. Och självklart åker jag ingenstan utan mina favoritskor och väska;P



Helt klart en tiopoängare till helg!

ironiskt nog blev det strålande sol så fort vi åkte hem. Och väl hemma såg det ut så här;


Rena rama högsommaren.


En bulle är pricken över i:t.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0