Spanska.

Sista lektionen idag var spanska. och nu är jag hemma. Har till och med varit så duktig så jag har städat Tobbys bur. Inte illa för att komma från en latis som mig. Nu är den fin. Eftersom mina vänner är veliga blir det inte Varberg. I alla fall inte idag. Så kan det gå. Vill hitta på någonting ju! Skulle kunna ta en promenad eller något sådant. Det hade varit bra. Vädret är i alla fall kanon. Apropå kanon. Jag har ju en kanin. Tobby skulle bli lycklig om han fick rasta av sig lite på altanen. Skulle kunna sitta där med honom en stund. Och läsa spanska samtidigt. I läxa har vi fått typ en miljard ord. Nästan. I alla fall 150. Det är många.

Adios! Auf Wiedersehen! Med mera..


( Jag )

Baka är ju med kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0