The Voice 08

Jag och min vän Elin älskar gratisnöjen. Nu blev inte detta helt gratis ändå då i och för sig men allt som allt 400 kronor för en helkul helg i Stockholm inklusive allt är ju inte så dåligt det heller;)

Vi åkte till Stockholm för att se The Voice 08 eftersom det ju var gratis;) Det var hur kul som helst! En lyckad helg blev det. Turister som vi är så var vi ju tvungna att besöka gamla stan med. Där kunde man hitta roliga affärer;

Till exempel en affär för den svarta Elin och en nalleaffär till mig. ( Den matchade så bra till mitt hår :P



Och sen är både jag och Elin hopplösa chokladälskare med..


mmm..

En vit stilla gubbe fanns med. Fast han vinkade ibland.



Sen så är E vegetarian också. Hon fick stå bredvid en vacker skylt där det stod att man skulle skriva på om köttskatt. Mycket vacker bild. E kan dessutom bli modell tror jag. Men den bilden visar jag inte för då kommer hon bussa ninjor på mig.

Hur har era helger varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0