Torsdag.

Så var den här veckan nästan slut med. Eller a. Det är halva kvar typ men skolveckan är i alla fall snart slut. Det är bra.
Till helgen blir det mer äventyr. Jag, Mattias, Elin och Chrille tänkte åka till Varberg. Billigt och bra. För vi ska campa i Elins systers trädgård;) Blir skoj! Ullared är det inte så långt till heller. Eventuellt blir det då en utflykt dit med. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Egentligen har jag en miljard saker som jag borde göra men jag orkar inte. Jag har blivit totalt förslöad. Ick bra det här. Jag vill bara gå och lägga mig någonstans och strunta i allt. Men jag måsta packa. För nästa vecka blir det fältdagar..



( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0