Varberg.

Jag har varit i Varberg i helgen. Jag börjar bli en backpacker nästan. Har knappt sovit hemma en enda helg på hela sommaren. Desto mer under vardagarna däremot.. I alla fall så åkte jag, Elin, Mattias igår vid gryningen. klockan 9. Vädret var strålande..


Jag åt sura ringar före Mattias och de andra kom förbi för att hämta mig. Solade fötterna gjorde jag med..


Vi körde sedan vidare mot den enorma metropolen Ullared. Jag köpte mig en ny plånbok, en herrans massa toffsar, hårnålar, klämmor och sånt. Plus smink med. Och HubbaBubba. Och ett fotoalbum fick åka med också. Tror det var allt.
Vi åkte sedan en sjukt skum konstig väg för att komma till Elins syster som onekligen bor mitt ute i ingenstans. Ungefär. Det tog tid med tanke på att Elin är en hejare på att visa vägen. Vi hälsade på hunden så den skulle känna igen oss till ikväll då vi skulle komma tillbaka för att sova där.

In till Varberg åkte vi sedan. Åt lite pizza, gick lite i gallerian. Solade lite på fästningen.


C och M.

Fint med solen! Jag skulle också vilja åka båt..



 Mums!





Göllungar där;)



Vi såg på bio med:) Mamma mia! trallvänlig och bra tyckte jag. Jag blev glad av den. Jag gillar att vara glad.

När vi kom fram till Elins systers hus var hunden sur på oss. Det är inte kul när en stor vakthund är sur. Speciellt inte för mig som närmast har hundfobi. Jag stod så långt bort jag kunde medan de andra pratade med henne och lugnade ner henne. Hon blev lugn efter en stund i alla fall. Tur det. Sedan var hon hur snäll som helst! En kottematch blev det med. Jag och Elin vann. Mohaha..

Idag åkte vi till träslovsläge och käkade glass på ''Tre toppar'' . Toppen! Mums..


 
Men varför är M så sur för? Det är frågan det..


Soligt och trevligt har det varit i alla fall:)

Hej då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0