Bärbar dator

Ibladn behöver man verkligen göra sina läxor på en dator ( händer ofta!)
Man har bråttom ( händer också ofta)
Man är ute i sen tid ( händer ofta)
Och när man ska ha datorn då så sitter det redan någon där. Detta händer ofta kan jag meddela. En bärbar dator skulle helt enkelt inte vara helt fel för mig.

jag kollade på pricerunner och det här var den billigaste jag kunde hitta.

Zepto Computers Znote 3215W - skola - Value Celeron M 1.83GHz / 1024MB / 80GB / TFT15.4 / Combo

Typ 3500 :- kostar den. Har ingen aning vad den kan och jag fattar inte riktigt om jag läser på beskrivningen heller men billigast var den.
Får jag sommarjobb så har jag pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0