Dålig bloggare

Det är jag. åtminstone oregelbunden. Några dagar kommer det tio inlägg per dag men som det blev igår så blev det inte ett enda.

Som försvar kan jag säga att jag hinner inte. Det är grejer med skolan, badminton, kompisar och övrigt i princip hela tiden. Om en timme ska jag till exempel på en teater i gbg. Hoppas att den kommer vara bra.

Igår var det som jag tidigare sagt en föreläsning om skillnader mellan mäns och kvinnors hjärnor. Det var väldigt intressant. Hon som föreläste var lite av en feminist. Hon lyckades vrida det mesta till att kvinnors hjärnor var bättre på alltXD

Jaja.. Kul var det i alla fall. Hon som föreläste hade aldrig tidigare föreläst för gymnasieelever så det kändes som om det ibland blev lite svårt. Lite anpassat var det dock. Hon var en bra talare hur som helst.

Fika fick vi också;) Me like:)


Kakor från Gille var smaskens;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0