en teater jag rekommenderar!

Igår var det alltså teater med skolan på kvällen. Brott och straff hette den. jag ahr själv inte läst boken men min svenskalärare sa idag att den var rätt lik den. Jag tyckte i vilket fall teatern var jättebra. jag och mina kompisar satt långt fram och man såg då väldigt väl alla detaljer och skådespelarnas ansiktsuttryck. Skådespelarna var grymma.
kanske att den möjligtvis var lite lång. Den var 3 timmar. Fast efter halva tiden var det paus i ungefär 25 minuter.
I slutet blev det jobbigt även om den var som bäst då fast det berodde på att jag är FRUKTANSVÄRT kvällstrött.

Priser:

över 26 år 160 kr
20-26 år 90 kr
tonåringar 60 kr
grupp 140 kr + fribiljett
skolor 30-50 kr.

För teaterälskaren eller om man tycker det är lite kul ibland så där som det är för mig så var den här jättebra!

Den går på Backateatern i Gbg.

Backa Teater

Bild och prisinformation kommer från deras hemsida: www.stadsteatern.goteborg.se/backateater/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0