Etnies

Nu är min bror lycklig över en ny pryl. igen. Det blev ett par coola Etniesskor den här gången. Måste säga att jag nästan blev lite avundsjuk. De är grymt snygga. De skulle passa hur bra som helst att dansa i. Synd bara att de var för stora. jag får köra vidare på mina vita adidas helt enkelt.

I helgen ska jag börja lägga in lite bilder på saker jag köpte nyligen och så. är på tiden. Jag lyckades faktiskt hitta sladden som man behöver för att kunna göra det. Jag har inte lagt in bilder på datorn på evigheter. Har inte tagit myckat kort heller för den delen.

I nian var det en tjej i min klass som tog kort på typ allt! hela tiden sprang hon omkring med sin kamera. man vissta aldrig när risken fanns att amn blev med på en bild eller två.

Enda gången jag haft med kamera til skolan var på spexet! XD Det var väldigt lägligt då kände jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0