Gratis smakar bäst

Så sa alltid min mamma när jag var mindre.
Det uttnyttjar jag verkligen nu den här veckan. Imorgon ska jag till exempel se på ett förhoppningsvis intressant föreläsning. Ska uppdatera om den var bra eller inte imorgon.

Sen ska jag också anmäla mig till en tävling som ska gå på skolan. Killer heter den. den går ut på att man ska slå ut sina motståndare på lite olika sätt. man skjuta på dem, eller aa man ska sikta med en banan. Man också börja fäktas med purjolök. Kasta granat i form av ett äpple är också helt okej;)

Haha jag tror att det kan bli spännande. Den som är kvar i slutet sen och som har lyckats vinna över alla får 4 biobiljetter:) Hoppas kan man ju;)


Ett perfekt vapenXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0