I'm in the darkness

Det känns mörkt just nu. Det är kaos överallt. Bara för att jag ska flytta så måste jag få plats i det nya rummet såklart. Därför måste jag ha mina garderober i pannrummet som sitter ihop med datarummet eller hur man ska förklara det. Men pannrummet har vi som förråd. Därför får det inte plats garderober. För att få plats med garderober måste man röja ur det andra stora förrådet för att då få plats med grejer från pannrummet.
Så nu är typ alla grejer i gillestugan för att sorteras bort och så.. Dessutom ska mina grejer från badrummet uppe där det brukar vara ner till den lilla toaletten i källaren. Min mamma vill inte heller att jag och M ska fortsätta sova i gillestugan som vi gör ibland. Därför ska jag få en bredare ny säng. Den gamla ska min bror få för hans är gammal och lite liten egentligen. Så det blir bra för både han och mig.

Slutsats: För att jag ska kunna flytta ner till källaren krävs alltså en omorganisering av sammanlagt ca 7 rum..

Ja...

Därför är jag nu trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0