Inne i ett flow

Det rullar på. Igår och i förrgår var seriöst mina turdagar. I torsdags pratade jag med M som jag alltid gör på kvällen och han sa att han kommer hem på torsdag. Ungefär en vecka kvar alltså;) Det överlever jag. DEn här helgen har helgtjänst med lumpen så den här helgen gick det inte att komma hem.

Jag  längtar så!

Något annat som är kul är att min pappa berättade att jag kan få ett sommarjobb i sommar. Också hur kul som helst för det är inte så lätt att få i en liten stad och när man dessutom är 16 så får man oftast inte på grund av åldern. Förra året hade jag dock ett kommunaljobb på dagis. Kommunen brukar varje år arrangera så att man kan få något jobb lite här och var där det behövs. Lönen var inte hög men det är typ enda chansen för ungdomar som är under 18 att få ett sommarjobb ett par veckor om man givetvis inte har massor med kontakter överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0