Jag är nu dödad av en purjolök.

Tragiskt men sant.

Idag var det första dagen på Killer i skolan. 120 anmälda var det, troligen är nog redan de flesta ute. Det var många som seriösa vilket jag blev förvånad över. Själv hade jag satsat på en banan och ett gosedjur. Gosedjuret behöver amn om någon skulle skjutit med en banan mot en. Man blir nämligen immun mot den då.

Dödad är jag alltså nu. jag lyckades leva fram till halv elva. jag tyckte jag var smart som stod och lurade vid en ett klassrum där han som jag skulle döda snart skulle komma ut. Jag hade dock otur för att den som skulle döda mig gick i samma klass så givetvis slog han mig med en purjolökXD haha jag satte mig i princip framför min motståndare det var inte så smart;P

aja.. Det kanske går bättre nästa gång.

Det såg för övrigt väldigt kul ut när massor med elever sprang runt med purjolökar, bananer och äpplen i högsta hugg. Det har luktat lök i hela skolanXD


Numera ett alternativt vapen. Ett grönt miljövänligt sådant dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0