Längtar

Jag bara längtar nu. Till en massa grejer.
Dels vill jag ha lov. Nu är det bara en vecka kvar till dess. Sedan vill jag träffa M med!

jag vill att han ska komma hem och krama om mig! Saknar honom så mycket! Tyvärr dröjer det ett tag. Så länge får jag ha små andra grejer som jag kan längta till, som typ lovet och att åke till Malmö. Malmö ska bli så himla kul! Jag hoppas att det kommer gå bra för trettonåringarna då:)

En av tjejerna som ska med sa att även hennes systar såg fram emot att åka med ( hela deras familj ska åka) eftersom att det tydligen finns ett shoppingcenter precis bredvid hallen;)

Är det så att det blir en lucka på några timmar ska jag passa på att kila dit. Vi får se;)
jag är shoppinggalen. Ändå var jag iväg i torsdags. Knäppt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0