Lyckad dag

Det blev en hel del platser på pallen idag för klubben:)

Det var jättekul som vanligt att ströva runt i en hall och hjälpa till och så:) Det lär jag få göra snart igen;) hehe det händer rätt ofta.

Nästa helg blir det dock inte så för då ska jag vara med M hela helgen eftersom han kommer hem på torsdag och stannar till på söndag:) Trevligt!

Ikväll har jag till och med hunnit packa ner en del av mina grejer i lådor för att de ska ner till källaren eftersom att jag ska byta rum till datarummet. har packat ner lite grann nu men ska fortsätta arbetet imorgon. Dans blir det också imorgon. Imorgon vill jag vakna tidigt så jag kan hinna med alla miljoner grejer jag vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0