Lyckad shopping

Shoppingen i torsdags blev hur shoppad som helst. hade tänkt lägga upp bilder på vad jag hade köpt men jag hann bara inte det. Just nu skulle jag vilja det men jag kan bara inte hitta USB-sladden till datorn. Den lyckas alltid försvinna när jag vill ha den.

När jag ändå lägger in bilderna sen på vad jag har köpt skulle jag alltid kunna lägga in lite andra bilder med som jag hade tänkt ladda upp här. Hoppas det inte tar hundra år bara då blir jag lite irriterad..

I vilket fall blev shoppingen lyckad!:)

Hade tänkt köpa ett par vita tygskor och ett rutat block. Ett rutat block bedhövde jag aldrig köpa för det hittade jag ett hemma precis före vi åkte.

Men ett par vita tygskor lyckades jag hitta:) På Stadium har de ett märke som heter Race Marine. Gillar det märket dels för att skorna är snygga och sedan så kostar det inte mycket heller.

Ett par vita tygskor köpte jag alltså för 199:- :) Lyckad köp tycker jag allt.

Sedan blev det lite andra saker. Fast bara på rea;p
Ett par ballerina som är bra till sommaren ( hursköna som helst, det är typ velour inuti dem) för 50 :-
Lite underkläder blev det också. De köpte jag på Cubus rea ;)

Lyckad shoppingdag. Bara 330 :- fattigare för alla gjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0