Promenad

Igår kväll tog ajg en lång promenad. Det var välbehövligt. När jag går så kommer jag alltid på massa knäppa, oknäppa, viktiga, oviktiga och massa andra saker. Det är som om hjärnan får leva sitt eget liv och verkligen säga allt den vill när ajg är ute och går. En massa funderinagr kommer upp. Om vad man vill äta när man kommer hem, vad man vill bli när man blir ''stor'', vad man vill göra imorgon m.m. m.m.....

massor med funderinagr helt enkelt. jag kom på massa smarta grejer. Tyvärr glömmer jag av dem lika snabbt.
Jag tänkte på all grejer jag skulle vara tvungen att göra idag bland annat. Jag tror nästan att jag gjort allt som jag tänkte. Jag hade varit klar om det inte varit så att skomakeriet nere i stan var stängt för tillfället. jag får försöka gå tillbaka och fixa det.

jag fick en massa tankar på enkla grejer jag vill sy. Nu saknas bara tyg. Som vanligt. Jag vet i vilket fall precis vad ajg vill ah för slags tyg. Det gäller bara att hitta det med nu. Helst till ett bra pris med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0