Sova var det ja

För en timme sa jag att jag skulle lägga mig och sova för att kunna var ordentligt utvilad imorn då jag vil hinna göra en miljon grejer. kanske är det på tiden att jag sover.

Jag har alltid gillat att sova men på sista tiden har jag haft så skumma drömmar. Jag kommer sällan ihåg om vad jag drömt men jag har istället en obehaglig känsla i magen när jag vaknar. Oftast går det bort fort men det är ändå inte kul när man vaknar och försöker komma på vad det är som känns så fel. Som om det är något viktigt man glömt. och man har ingen aning om vad.

Kommentarer
Postat av: angelica

jag gillar inte heller att sova.. tankarna jagar en bara när man precis ska somna..

ha de bra iallafall :)

2008-02-09 @ 23:13:56
URL: http://angelicasjolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0