Träning inställd

Idag skulle det varit sista träninge för trettonåringarna före det är dags för lagSM i malmö. Tyvärr var den inställd idag.. Det var lite typiskt för det är kul att vara tränare. istället får jag hitta på något annat. Typ fortsätta göre i ordning renoverandet här hemma. Det börjar ta sig nu. Väggarna är målade, lite grejer är iordningställda fat det är fortfarande mest kaos. Imorgon ska en ny tapet sättas upp i mitt gamla rum så efter det kan det evetuellt bli lite mer ordning här. Just nu är mitt gamla rum tomt och sängen är nedflyttad fast den står mit på golvet och det kommer den att få göra ett tag till tror jag...

Härligt väder var det idag med! var ute och gick en sväng och det var riktigt underbart. Soligt och typ varmt. Det blåste bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0