Veckan går..

.. mot sitt slut. Ännu en söndagkväll sitter jag och funderar på vad jag egentligen gjort den här helgen. Just den här helgen ärd et lätt att komma på. Jag har skuttat runt i en hall och coachat både brodern min och andra i hans ålder samt att jag hejat på resten av klubben såklart.

Den sista matchen som min bror spelade var så kul. Det var en klubb som åkte till vår tävling som en klubbresa, vilket innebar att de var ca 70 pers sammanlagt med alla spelare och föräldrar och så. När min bror är ute och spelar brukar han dessutom spela dubbel med en och samma kille som kommer från just den klubben. Det innebar att i dubbelfinalen hade de en hejaklack på 100 stycken typ om man räknar med folket från vår klubb medXD DET kan jag säga er händer sällan på ungdomsnivå på en sån tävling som den här helgen. Riktigt bra stämning helt enkelt! Jag älskar badminton! Men det är nog inte någon som inte redan märkt det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0