Vi vill ha fredag idag..

Snart får jag min önskan uppfylld. Min väntan efter fredag eftermiddag vecka 6 är nära nu. Bara en dag kvar. Får se om det blir något bloggande imorn. Ska som jag nämnt tidiagre till min snälla mormor för att få hjälp med mitt syprojekt:) Efter det blir det som vanligt en tripp till hallen där jag, tillsammans med en eller två till ska träna trettonåringarna till Malmö. Det är alltid kul;) Kanske skulle göra en karriär som tränare i framtiden? Jag har en förkärlek till att vara tränare till yngre. Det är mycket lättare att vara det til dem än till de i samma ålder.

På lördag blir det då dessutom av att jag kanske åker till Falköping för at hjälpa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0