Det blev inte som man tänkt sig..

Jag skulle ju ha hållit mitt svenska-tal idag. Den planen var perfekt, jag var till och med förberedd ända tills jag kom på att jag glömt själva föremålet hemma som jag skulle prata om. Tanken med talet var liksom att prata om det OCH att visa upp det. Men självklart hade jag glömt mitt älskade badmintonracket hem. Jag får prata på torsdag istället. jag hade ändå inte hunnit idag.

Måsta säga att Figge hade den roligaste inledningen av allaXD
Att prata om en helt vanlig blyertspenna kan inte vara så kul men ahn lyckades iaf;) Klockren inledning som var smart genomtänkt;) 

Även Elin hade en snitsig avslutning. Att prata om en nyckel kan vara svårt det med. Och med rätt nyckel kan amn ju dessutom finna vägen till någons hjärta:D Elin är en smart tjej:)

 

Kommentarer
Postat av: Caroline

med rätt nyckel kan man ju dessutom finna vägen till någons hjärta , bra sagt av henne :)

2008-01-22 @ 17:38:28
URL: http://caroolineee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0