Frukost i mängder

Många personer äter mycket frukost. Det är ganska logiskt.

I helgen ska det vara en badmintontävling här. Förberedelserna är många fler än vad man tror. Själv ska jag bara vara med och vara coach båda dagarna så det är inte så jobbigt men vissa har det värre.
Typ min mamma med flera. Hon ska fixa frukost till alla som ska sova över här. Inte i vårt hus utan i hallen där folk från alla andra klubbar kan sova om de vill. De är ca 150 pers som ska ha frukost. En hel del.

Gröt och ägg ska kokas, saker ska köpas in med mera, med mera. Det är ett ganska stort arbete.
mamma har suttit vid datorn nästan hela kvällen och fixat kalkylprogram över allt möjligt.
Därför har jag inte kunnat ha datorn. Dagens i-landproblem alltså.

Vad äter ni till frukost?
 Jag är frkosttråkig och brukar oftast bara ta en macka och en tallrik fil.


Juice är också gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0