halv tolv..

.. Började jag idag;)

De andra i klassen gjorde idag den sista delen av ett nationellt prov mend et har jag redan gjort så för mig blev det istället sovmorgon:p Sköönt.. Samhäll hade vi sedan. Håller på med brott och straff och idag var det mycket snack om äktenskap och sådant. Vi fick dock sluta en halvtimme tidigare för att några hade hål och ville gå och äta. Därför fick alla sluta.

Tyska var det sedan. Det enda vi gjorde var att göra läxförhör.

Sist var det hemskaste kvar..
Kemi i två timmar!

Dessutom är det prov snart och vi fattar typ ingenting. Ja.. det kommer gå sååå bra..

Läxorna rullar in i mängder nu känns det som. Till nästa vecka är det en hel hög med grejer även om vi bara går tre dagar nästa vecka;)

Studiedag på torsdag och på fredagen måsta jag ju ta ledigt för att åka till stockholm till dansfestivalen ( jag hoppas verkligen att det blir så!!)

Hjälp.. Någon mer än mig som känner att det är körigt på skolan/ jobbet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0