Heja Sverige!

Match mot Ungern nu alltså i handboll. Eller aa.. jag ska bara snegla lite men restan av familjen kommer att sitta bänkade framför den.

Har till och med spelat handboll när jag var mindre, men var inte direkt lagets stjärna:P
Det var kul ett tag men nu spelar jag alltså inte längre.

Nu är det bara badminton jag tränar. Har annars varit en sån som tränat typ varenda sport som finns i närheten. Men allt hinner man ju inte med. Fick tyvärr sluta spela fotboll tidigare för några år sedan för jag hann helt enkelt inte med.

Någon mer än mig som är lite av en träningsnörd?:P




Haha! så typisk mig:p hade kunnat trycka uppd et här på en t-shirt och ingen skulle ha blivit förvånad:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0