I have (a lot of) dream(s)

Och en av dem är att kunna sy!

Okej inte det högsta målet men tro mig jag har fler än det här:p

Ofta när man kollar på Outfitbilder och man ser något snyggt så vill man såklart se vad den där snygga kjolen/klänningen/toppen eller vad det nu var kom från.
Ibland står det: Kjol:sytt själv

What? Jag fattar inte.. Jag kan inte sy. Men avundas dem som kan. Jag missunnar dem inte men jag avundas.
Tänk att bara hitta på och sy något när man har tråkigt. Eller om man helt enkelt inte har råd med en där snygga kjolen från något dyrt märke, då kan man sy en likadan.

Det vore cooooolt..

Nu när jag inte får träna kan jag ju alltid försöka lära mis sy istället så jag har något att göra XD

Lycka till säger jag bara..



Om det är någon kjol-modell som jag skulle vilja börja med att försöka härma skulle det bli den här:)

Tänk den som hade hennes garderob..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0