Ich heisse..

Tyska imorgon första lektionen då. Måste säga att vår nya lärare är kul:p
den förra var.. ja hmm.. originell kanske? Kanske att jag lär mig mer den här terminen. Kul verkar han vara i alla fall. Har dock inte hört honom prata så mycket tyska än...

Någon som varit i tyskland?
 Jag har själv varit där 3 ggr eller något sådant. Helt underbart land om vädret är fint:)
Och dessutom blir man inte åksjuk när man åker på vägarna:P
Jag och familjen åkte på europasemester igenom Tyskland i somras. Härligt värre:)

Alperna säger jag bara! Älskar dom! Fast att vandra omkring i dem är lite småjobbigt.
Vi skulle gå en liiten bit och kolla på ett vattenfall en dag. och det var inte jobbigt. Men efter att vi sett vattenfallet så ville min lille käre bror testa en ny väg..
Efter ca 3 timmar i gassande sol var vi på toppen. Oj så det blev!
och tajta svaaaarta jeans hade jag. Inge bra och vandra i i alper för er som vill testa det.
För som sagt: tanken var ju att vi skulle kolla på ett litet vattenfall och knappt gå någonting.



Även Maria i Sound of Music gillar Alperna;)

Någon mer som sett den typ 78 ggr på grund av att ens mamma är helt lost i den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0