Ja må han leva!

Min bror fyllde alltså år innan. Eller aa han fyller ju år hela dagen eller vad man ska säga men det var i morse vi sjöng. Han fick en hel del fina grejer.

En cykel bl. a. Vadå att jag kommer sno den någon gång;) Den var hur skön som helst att cykla på. Mycket bättre än min. Fast den duger.

Han klistrade fast ett Junkyard.seklistermärke på den dessutom. Måst erkänna att det var snyggt när man vant sig. En annan fin grej han fick var en Burtontröja.

Han älskar tröjor som har typ skate/snowboardmärken.
Typ Burton, Etnies, Billabong m.m.

Liten märkesnörd där;) Fast även jag tycker de är snygga. Jag är ju trots allt en kameliont som jag nämnde innan;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0