Jag vill resa:)

Känner att jag vill resa iväg:) Tänk att kunna ta en tur i Europa! Eller varför inte världen?
Bara resa och vara en Bacpacker och kunna göra amssor med grejer! Upptäcka nya städer, länder, titta på olika länders kultur o.s.v. Skulle vara underbart tycker jag:)

Nu kom jag och tänka på filmen Eurotrip. Någon mer än mig som sett den?
Kul är den i.a.f! Handlar om en kille som har varit mailvän med en person från Tyskland. Han tror att det varit en kille och det visar sig sen att det var en tjej. Men innan han får reda på det så har han  hunnit scicka iväg ett dissande brev till henne!

Plötsligt bär det av till Tyskland för att leta efter henne.. Man kan ju lugnt säga att han får vara med om betydligt fler ställen än Tyskland på resan;)



Se den ;)

Lite lagom lättsam när man är trött och inte orkar se på något mer djupt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0