Jag vill träna!

Personbästa. Jag är ärlig.

En del har svårt att förstå mig. En del gör det.

Jag har inte tränat på en månad.

Jag är van att träna åtminstone 5 gånger i veckan. Badminton 4 gånger och dans en gång. Dessutom är det tävlingar på helgerna. Nu när ajg inte får göra det känns det på ett egendomligt sätt tomt i mig. Som när man saknar någon nåt hemskt mycket. Så känns det.

Varför skulle jag få körtelfeber?

jag klagade och pratade med mamma om det. Hon hävdade att jag borde sluta grina för vissa får trots allt cancer och andra liknande henska sjukdomar som kan vara livslånga som dessutom är livshotade och hemska. 

Jag insåg att min feber är ju patetisk i jämförelse. Jag får ju börja träna någon gång i.a.f:)

Tills dess går jag till träningen för att träna servar och babbla med alla kompisar:)

 

Don' t worry, be happy! Så var det väl?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0