Konsten att vara uppdaterad

Imorgon är det onsdag. Det innebär även att vi måste rabbla upp massa nyheter och prata om vad som hänt under veckan. Varje vecka sitter jag tyst. Jag har glömt det. Igen. Vadå kolla på nyheter? Jag borde göra det! Det känns som att jag har en liten anledning att göra det. INTE för att jag ska visa vad jag kan för min lärare, utan för att hänga med och vara uppdaterad om vad som händer i samhället. Ibland hittar man faktist en del artiklar på folks bloggar om det är någon som skriver något där. Annars är jag körd. Varenda gång.

Om vi får en läxa att läsa ett visst antal sidor så gör jag det. Att svara på frågor gör jag också.

Men jag kan inte konsten av att vara uppdaterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0