Kör

Har nu varit på kören:) Kul! Tycker det är jättekul att sjunga men jag skulle knapapst passa in i idol:P
Sjöng en del låtar som ska framföras på en konsert längre fram i vår. En nackdel är dock att efter kören så har jag ingen lektion förrän när klockan är tjugo över 12.. Kören är frivilligt och hade jag inte gått på den så hade jag istället haft en sovmorgon till engelskan som är första lektionen. Just idag var det ändå rätt bra för nu kan jag sitta och förbereda svenska-talet. Skulle ju ha gjort det igår kväll men jag orkade bara inte det.

Försökte hitta lite informationen på internet men det fanns knappt någonting som jag letade efter. aja jag får improvisera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0