Kul med träning

Det var riktigt kul på träningen idag:)
Vår tränare hade bara övningar när det gäller precision i slagen, alltså behöver man inte springa något så jag kunde vara med på det mesta.

Har annars stått och servat hela träningar vilket jag alltså slapp idag. Skönt med variation säger jag bara. jag tror att alla behöver i a f lite variation i sin vardag någon gång:)

Läste någonstanns att många känner välbefinnande när man testar på nya saker och får variera sig. Det behöver inte handla om stora saker som att hoppa fallskärm elelr bungyjump, det räcker med små vardagliga saker.

Bara en sådan liten sak som att variera frukosten är ett exempel på det. ofta brukar vi ju annars äta samma saker varje morgon dag ut och dag in.

Personligen älskar jag variation! Gillar att hitta på nya saker och tycker alltid att det är underhålland eoch givande att träffa på nya människor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0